Jumaat, 10 Februari 2012

Pendedahan Penyelewengan Umno Jerantut!


Salam Maulidur Rasul,
Dikesempatan ini marilah sama-sama kita mengutkan saf bagi menegakkan kebenaran sebenar yang pasti akan membawa sinar baru buat kita rakayat Malaysia.

  Baru-baru ini J-post di cabar oleh seorang blogerr Umno untuk mendedahkan kerakusan umno dan umno Jerantut yang bakal ditengelamkan pada pru 13 ini.

Sebenarnya ada banyak pemdedahan yang akan J-post keluarkan bagi membuktikan penyelewengan yang berlaku dikalangan pemimpin umno Jerantut. J-post tahu bahawa dengan pendedahan isu yang akan muncul tidak lama lagi seperti mana yang dikeluarkan oleh blogger-blogger PR yang memang menambahkan derita buat Umno.

J-post ingin mengingatkan kepada semua penyokong PAS & PKR agar tidak terpedaya dengan omong-omong kosong  yang akan di mainkan sebagai ulang tayang taktik basi mereka.

J-post berharap agar blogger-blogger Umno agar bersiap sedia dengan pendedahan yang bakal menanmatkan riwayat sang kelembai yang bisa menggoncangkan politik tanah air.

Sudah sekian lama hamba berdiam diri bagi melihat telatah mereka yang sentiasa berangan-angan besar untuk mempertahankan rasuah dan penyelewengan terus subur didalam pemerintahan mereka yang kian membusung dan menjijikan!.

J-post dengan sahabat-sahabat yang lain telah pun mendapat bukti yang sangat tepat dengan penyelewengan umno Jerantut dan Kerajaan Barisan Nasional Negeri Pahang!! selepas ini mereka akan terlondeh dan mencari kubur sendiri yang telah pun digali sendiri oleh mereka.

ps: Blog umno Jerantut sedang bercakaran sesama sendiri biarkan mereka memperbodohkan diri mereka sendiri.


5 ulasan:

Awanama berkata...

auta la lu..ingat umno bodo ke

Awanama berkata...

biar pemimpin angkuh umno membesarkan perut boroi mereka..makan duit rasuah memang kerja umno!

mansok fc berkata...

Blog umno dah byk cerita pasal orang umno, yg baik ada yg sebaliknya pun ada atas dasar keterbukaan, bukan bercakaran.
Tapi hairan x kan PR ni bersih sangat? Jgn takut dlm menegak kebenaran, takutkan Allah je la..

Awanama berkata...

dedah jgn tak dedah..biar org jerantut tau siapa mereka selama ini..jerantut antara daerah paling lambat membangun..tapi pemimpin yg berkuasa bertambah kaya raya..hasil dari perut bumi jerantut..

Awanama berkata...

Org pembangkang ni mana nak mengaku dia org salah.Bagi dia org.dia org aje yg betul semua org lain salah.Mata hati dia org dah tertutup rapat dah tu